eelinthorsluund

22

Kategori: standard

 
 
Hittade lite random bilder på både mig,mer & mina fina vänner.
Haha nathalie lär döda mig för bilden när hon ramlat med cykeln '' jag litar på mig själv'' haha ojojoj vilka minnen jag har med de där vännerna alltså.
Iallafall , har vart med älskling ungefär hela dagen vilket har vart bra!
Känns hemskt att han ska åka iväg en vecka nu.. inte alls kul, troligen hinner jag säga hejdå till honom iallafall.
När han drog hem idag så satt lillebror och jag på en film och kikade lite på, vi kollade också på gamla bilder från våran semester i Rhodos för några år sedan, liten skrattstund fick vi ju då hah.
Sen fixade jag lite på mitt rum och så, nu lyssnar jag på musik och bara tar det lugnt.. Ska till tvn och kolla på Fredag den 13de kl 11, så blir väl sittande där ett tag sedan sova. Ska upp tidigt imorgon och hjälpa till lite på tomten och så, gör jag det bra och fort så får jag mer tid med elias så.
På söndag åker ju alla typ, BLÄ. Familjen hade tänkt att dra till grönan, får se om jag ska med eller om jag är med Nathalie istället. Återstår att se.
Ska kika lite bloggar och chilla ett tag till.
SEEEEYAAAA.
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: