eelinthorsluund

-

Kategori: standard

Inte speciellt bra på rubriker + saknar mitt långa hår (bild från förra sommaren)
Vaknade upp hos amanda imorse , gick upp och gjorde pannkakor och sedan lyssnade lite på musik sen cyklade jag hem, var nästan så att jag slapp få massa regn på mig men när jag hade fem min kvar så börja det ju spöregna så klart..Började må illa innan jag cyklade hemåt och mår fortfarande inte speciellt bra så jag kanske börjar bli sjuk eller något, vet inte riktigt.
Har dammsugit övervåningen och skulle städa mitt rum också för det ser förjävligt ut men jag orkar inte nu faktiskt.
Så la mig i sängen och satt på filmen En gång i Phuket för kanske 8523 gången.. haha, men filmen är rätt härlig!
Får se om jag slänger in ett inlägg senare.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: