eelinthorsluund

WHAT IS GOING ON?

Kategori: standard

Yo bro's!
Vaknade vid tolv idag , gick upp och åt kötbullar med makaroner! måste bara påpeka att det är min och amandas favoritmat ;)
Gårkvällen blev helt okej , var bara hemma och tog det lungt. Var i eskilstuna i några timmar också , trevlans.
Idag ska jag antagligen hem till näda den där saknade skitungen! åh helt galet vad jag saknar henne..
Har ingen aning om vad vi ska göra , men vi hittar alltid på något.
Huvudsaken är iallafall att jag får träffa henne!
Just nu står jag och lyssnar på labyrint medans snön faller ner på marken där ute , nice med snö ju! det var ju en chock när man kom hem från fjällen och hit igen , från massor av snö till ingenting.
Blablabla har ingenting att skriva om ...
Nu ska jag fortsätta platta mitt hår och sminka mig.

Peace.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: