eelinthorsluund

UTMANING 8

Kategori: standard

Dag 8-När jag är hemma själv.
Oftast sitter jag vid datorn med hög musik i mina asbraiga hörlurar!
Springer runt i mjukisbyxor.
Sitter jag inte vid datorn kollar jag på tv.. Kanske plockar på mitt rum.
När det behövs pluggar jag lite smått , har inte vart så mycket i skolan nu men det kommer väll.
Är inte hemma så mycket på helgerna menmen..
Är jag det så gör jag väl precis likadant , ibland umgås lite.
Chillar för det mesta!
Amanda har precis åkt hem , sitter i min säng med mitt monsters inc täcke och lyssnar just nu på maskinen.
Pratar lite med anton också, skulle ju träffa honom idag men nene , den ungen har blivit sjuk! :(
Jaja , amanda och jag drog och käka kebabtallrik , gott som fan!
När vi kom hem tog vi massa fula bilder? Haha..
Nu ska jag snart gå och kolla på tv!
Seeeeeyaaaa!
Peace.
näda jag älskar dig.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: