eelinthorsluund

UTMANING 1

Kategori: stuffs

Dag 1- Presentation av mig själv.
Jag heter Elin Marie Thorslund och är 14 år. Jag fyller den första april 1997.
Det värsta jag vet är typ spindlar.. Äckliga kryp , usch.
Jag hatar matte , ni vet ämnet i skolan?;) det är hemskt.
Mitt favoritämne i skolan är idrott eller so.
Jag går i årskurs 8a.
Jag har bott på olika ställen , jag har inte bott här i hela mitt liv utan i Stockholm också.
Min pappa bor inte med mig.
Just precis nu märkte jag att jag blivit förälskad i en låt.. Satan vad jobbigt, haha.
Jaja tillbaka till ämnet!
Jag har jättelätt för att bli kär&det är något som är rätt jobbigt.
Jag har fler killvänner än tjejvänner.
Jag var lite som en pojkflicka när jag var liten och kanske fortfarande är det litegranna.
OKEJ JAG HATAR SPOTIFY REKLAM..
Blabla jag älskar Norlie & Kkv. Och helt klart Justin bieber.
Jag älskar mina kompisar och alla andra som finns här i mitt liv.. eller dom flesta!
Jag vill ha en pojkvän!
Nu orkar jag inte skriva mera..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: