eelinthorsluund

NÄR MAN HAR TRÅKIGT

Kategori: standard

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Glad och trött
Favoritgodis: Choklad
Är det nåt du absolut inte äter: Sparrissoppa eller något sådant.
Kläder just nu: en tshirt och underkläder
Musik just nu: Ansiktet-äckligt
Vad sa du senast: ''nejdå''
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då:hajade inte frågan?
Sommarplaner: Umgås med min
a älskade vänner och ta det så jävla chill som det går! Ja kul att det är as långt kvar till sommarn..
Fisk eller badkruka: Haha fisk tror jag..
Saft eller alkohol: Saft haha
Hur många kuddar sover du med: fem kanske
Favoritväder: Beror på vad det är för årstid
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: mobil som alltid har mottagning , en kompis och en säng
Spelar du nåt instrument: nej
Morgon- eller nattmänniska: hatar att gå upp tidigt , men somnar snabbt så .. haha vet inte.
Sparare eller slösare: mitt emellan
Bästa film: Ingen aning!
Tror på liv på andra planeter: Nja
Kommer du ihåg din första kärlek: den äkta kärleken ja
Älskar du henne/honom fortfarande: nej inte älskar , tycker om
Har du några homosexuella vänner: vet inte. haha
Tror du på mirakel: ja,ibland kanske..
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: va?haha
Ser du på kärleken som ett misstag: Absolut inte!
Hur många barn vill du ha när du blir stor:1-2
Bio eller promenad: bio!
Är du kittlig: typ ja..
Snarkar du?: vet inte riktigt :o gjorde när jag var mindre iallafall
Stjärntecken? vädur
Rädd för insekter? Ja vissa..
Äckligaste insekten: vet inte riktigt
Bästa bok? ingen aning!
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? vara osynlig!
Vad vill du jobba som? kanske som en mentor
Chips, morötter eller godis? chips
Pizza eller hamburgare? hamburgare på McDonald´s
Skriver du dagbok? när jag är as arg .. haha.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Jag vill pierca mig i naveln och tungan och flera hål i mina öron. Men tror aldrig jag piercar min tunga , verkar för läskigt.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) för tillfälligt ganska stökigt i mitt rum iaf
Gungar du på stolen? Ja ibland
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? nej fyfan..
Vilken hand håller du gaffeln i ? höger
Är du rädd för blod? nej
Saltar du på maten? knappt
Gillar du att sjunga? Ja haha
Anser du att du är stark? nej verkligen inte
Brukar du sola? nej
Vad gör du om du får hicka? brukar hålla andan och inbilla mig att det hjälper men det gör det inte.
Röker du? nej
Snusar du? nej
Använder du knark? nej
Kaffe, te eller inget? te är gott ibland , hatar kaffe..
Har du en besatthet? Besatt av min mobil och vissa kompisar är man helt besatta i haha..



Sitter och smsar lite med Jens och ska snart dra igång en film och sedan sova..
Peace.




Kommentarer


Kommentera inlägget här: