eelinthorsluund

TUFFT

Kategori: stuffs

Anton thermenius:
Du är som en bror för mig , vi har alltid kul tillsammans!
Du är en jätte fin kille och jag älskar dig.

Erik wahlman:
Du är lite småmongo!
Vi känner inte varandra så jätte bra , men vi har pratat några gånger.
Du är en söt och snäll kille.

Denise hamrén:
Du är en as fin tjej! Känner dig inte alls bra , men det kanske kan ändras.
Somsagt , du är jättefin.

Barish püsküllü:
Du är en as snällkille!
Känner dig rätt bra eller vi kände varandra bättre förut men ändå.
Du är någon jag saknar att umgås med!

Muki:
Du är världens skönaste typ , du är jätte snäll och grymt snygg!
Någon jag vill lära känna mycket bättre.

Lukas svensson:
Känner dig inte alls bra , gullig och snäll är du

Emma nordqvist:
En jätte fin liten tjej!
Vi hade bra kontakt förut sen vet jag inte vad som hände.
Du har humor upp till 1000 och det är ju riktigt bra! ;)

Ellen andré:
Känner dig inte alls , du är söt och har helt galet coolt hår!
Gillar din stil osv.

Alexandra strömberg:
Du är jättefin och söt.
Säkert jätte snäll också , kan inte avgöra det eftersom jag inte känner dig så bra,
men du ser ut som en snäll tjej.

Filippa wiklund:
Åh du är en underbar tjej.
Saknar dig såååååååå mycket.
Älskar din stil och hur du är , som sagt underbar.

Wille åhs:
Vi hade bra kontakt i sommras , nu pratar vi knappt längre.
Men du är jätte söt och gullig.

Moa persson:
Du är en jättesnäll tjej som jag inte pratar så mycket med , eller ingenting alls nu längre.
Haha , min spanskakompis.

Tom andersson:
Klas lillebror , du är galen men ändå sjukt skön.

Viktor ''sten'' madell:
Du är min underbara stenkompis som är efterbliven och cp!
Men du är jätte snäll söt och snygg osv , vill lära känna dig ännu bättre!
Du är en toppen människa så du vet.

Manlika muangkhot:
Du är så galet snygg och snäll!
Känner dig inte alls så bra eftersom vi bor långt ifrån varandra menmen.

Tilda almér:
En underbar människa , vi pratade mycket förut men nu nästan ingenting längre, det är synd.
Du är sjukt fin och snäll!

Frida sjödahl:
En fin tjej som jag inte känner bra alls.
Verkar snäll.

William warging:
En sjukt snygg kille som jag känt ett tag nu.
Du är riktigt snäll och så,men vill lära känna dig ännu bättre.

Adam bohlin:
Har ingen aning om vem du är typ , ser bra ut och verkar snäll!

Nellia isabella jansson:
Du är jätte söt , känner dig knappt.
Du är kompis med min kära lillasyster.

LITE VIP HÄR.

Jesper sjöström:
Du är en jävligt snygg människa , du är lite knäpp också!
Snäll och massa sånt..
Vill lära känna dig bättre.

Dennis radoš:
En grymt skön kille som är riktigt snäll också.
Du är någon jag vill lära känna bättre!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: