eelinthorsluund

THATS SOOOO F*CKING AMAZING

Kategori: standard

Godkväll bloggläsare.
Har kommit hem från stan nu , det har varit en jätte bra dag!
Kollade på hockeymatchen somsagt , vet inte riktigt hur det gick för grabbarna , vi var inte jätte inne i spelet, vi gick ju in och ut eftersom det var så kallt.
Men dom spelade bra iallafall!
Imorgon är det måndag och känns som om den måndagen kommer vara bättre än alla andra.. kan ju bara inbilla mig också , men men.
Skönt att sluta 12:35 bara ;) HIHI + att jag bara har tre lektioner!
Ska träffa min anton efter skolan och sedan åka hem.. Fixa på mitt rum , det ser förjävligt ut med alla kläder slängda överallt..
Iallfall , ska sätta mig framför tvn och softa lite senare. Hoppas på att det går något bra på tv.
Uppdaterar imorgon.
Peace.

Halvsuddig bild ju!
Dock den enda jag hade på datorn som är ny.


          

Kommentarer


Kommentera inlägget här: