eelinthorsluund

SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN

Kategori: stuffs

Nu avslutas frågestunden.
Här är frågorna + svaren.

♥ Är du på G med någon?
Svar
: Ja det är jag.

♥ Vad är din riktiga hårfärg?
Svar
: Blondt , lite mörkare blondt.

♥ Vem var du senast tillsammans med?
Svar
: Elias heter han.

♥ Vad är ditt längsta förhållande?
Svar
: Ungefär ett år.

♥ Har du en iphone?
Svar
: Nej men jag vill jättegärna ha en!

♥ Vad är din favorit outfit?
Svar:
Haha shit vad svårt..
Jag vet faktiskt inte riktigt.
Jag älskar ju mjukisbyxor men det är inget man går med på vardagen så mycket.
Så den frågan är lite svår att svara på..

♥ Skulle du vilja börja med videoinlägg?
Svar
: Jag har gjort ett videoinlägg,det är inte så jätte kul. Har dessutom
ingen webcam på denna dator, bara en som man kan koppla in med det har jag inte
orkat göra ännu.
Men jag kan försöka göra några flera i framtiden!

♥ Vad tycker du om Erlinda Mayangsari?
Svar
:Haha söt fråga!
Jag tycker Erlinda är en jätte fin tjej , riktigt snäll är hon också!
Hade jätte mycket kontakt förut men nu pratar vi knappt längre..
Men jag gillar Erlinda!

♥ Vad har du för skostorlek?
Svar:
37 till 38.

♥ När kommer du till Falun igen?
Svar:
Vet inte riktigt.

♥ Vad är ditt favoritämne i skolan?
Svar
: Idrott tror jag. Eller hemkundskap eller kanske So.. haha

♥ Favorit låt?
Svar
: Oj.. Har ingen speciell favoritlåt tror jag.
Men jag kan skriva några låtar jag tycker om väldigt mycket!
Basic-Direkt från hjärtat.
Florida-Wild Ones.

♥ Favorit mat?
Svar
: Jag älskar tacos , och min mormors mat!

♥ Finaste frisyren du gjort på dig själv eller någon annan?
Svar
: Jag gör inga speciella frisyrer med mitt hår och brukar inte heller göra det på andra.

♥ En sminkning du tycker är snygg?
Svar
: Brukar inte sminka mig så speciellt mycket..
Men jag tycker det är snyggt när man inte har jätte mycket smink , så det ser naturligt ut men ändå på något sätt sminkat.

♥ Vad tycker du om Rogge?
Svar
: Rogge är bra.
Det varierar väll lite , det beror nog på hur det går för en i skolan.

♥ Vad gillar du mest att göra?
Svar
: Umgås med kompisar lätt!

♥ Bästa artist?
Svar
: Har ingen speciell..

♥ Favorit stad och land?
Svar
: Haha.. Min favoritstad är just nu Falun och mitt favoritland är nog Maldiverna eller USA.

♥ Bästa mobilen?
Svar
: Jag diggar Sony Ericsson något stort!

♥ Vad gör du oftast på fritiden?
Svar:
Umgås med kompisar och sitter vid datorn..

♥ Vad heter din bästa killkompis?
Svar:
Jag har så himla många killkompisar..
Kanske Maxo eller Krille.. Och Casper såklart.

♥ Vem är det du gillar nu?
Svar
: Haha.. han heter Anton.

♥ Vart brukar du handla dina kläder?
Svar
: Ginatricot , H&M , Bikbok.. Lite olika!

♥ Vad heter din bästa tjejkompis?
Svar
: Näda / Emma och Amanda.

♥ Kan du lägga upp ett videoinlägg när du sjunger?
Svar
: Haha.. Jo det skulle vara lite kul trots att jag suger på att sjunga!
Men det kanske jag kan göra!

♥ Har du varit riktigt kär någon gång?
Svar
: Självklart har jag det..

Vad har du för mobiltelefon nu?
Svar
: Jag har en Sony Ericsson Xperia.

♥ Din högsta dröm?
Svar
: Flytta in till stan så jag kan umgås med alla mina underbara vänner varje dag.
Och vinna massor av pengar så jag kan köpa precis vad jag vill ha!
+ Vill ha en iphone 4s.

Vad tycker du om att blogga?
Svar: Jag tycker det är kul att blogga , att kunna dela med sig av sitt liv till andra.
Ibland kan det vara segt att blogga , att inte komma på vad man ska skriva om..

♥ Kommer du ha flera frågestundar?
Svar
: Absolut kommer jag ha det!









Kommentarer


Kommentera inlägget här: