eelinthorsluund

SÄMST DAG

Kategori: standard

Omg hur ska jag börja denna dag egentligen..
Dötrött eftersom att man måste gå upp kl halv sju typ,speciellt efter ett lov!
Hade ont i magen när jag vaknade men kände att jag kunde dra mig till skolan ändå..
Men det lönade sig inte , haft ont i magen hela jävla dagen!
Kanske håller på och blir sjuk.
ÅÅÅHHH vad arg jag blir..
Första dagen i skolan är i försig alltid jätte seg , men idag ouff.. galet jobbigt.
Nu ska jag sluta klaga.
Jag hoppas på en bättre dag imorgon!
Frågestunden tar jag imorgon också , håll utkik.
Imorgon ska jag ju till plugget och sedan har jag ingen aning om vad jag ska göra.Antingen hem eller träffa någon.
Nu ska jag ta mig en macka och varm oboy! CHEEEEEF.
Uppdaterar imorgon.
Peace.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: