eelinthorsluund

SÅ VAR DET INTE SÅ

Kategori: standard

Hej på er.
Kom hem för kanske 40 minuter sedan, vart i skolan och fick reda på att jag slutade mycket senare på fredagar än vad vi brukar göra..suck.
Men iallafall efter skolan träffade jag min älskling amanda!
Det var länge sedan tror jag..hehe.
Imorgon är det fredag!YES.
Taggar inför ... helgen kanske? Ska inte göra något speciellt , umgås med mina fina vänner och ha det allmänt bra.
Men fredagar är alltid nice , dock inte att jag slutar sent men skitsamma.
Efter skolan ska jag träffa bebo och sen har jag ingen aning.
Lördag tror jag att jag sover hos min kära vän oskar med krille och amanda.. Hope soo.
Nu ska jag strax äta och jag är jätte hungrig!

Avslutar inlägget med en skön låt! Och en bild från sommras.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: