eelinthorsluund

NORLIE&KKV

Kategori: standard

Rubriken talar , galet förälskad i dom.
Aja gick upp tidigt idag för att vi skulle till en i eskilstuna och fika osv.
Åkte sedan mot tosterö hem till nädis , vi fixade oss lite snabbt och tog bussen in till stan för att kika på tjejkicken!
Var där i några timmar kanske , det var väl kul att titta på fotboll.
Blev sedan på dåligt humör och det varierade lite , men nu mår jag på topp igen!
Sitter i skype med mina fina bröder marcus och pontus. Pratar lite smått med tobias och joel också , fast inte i mic men.
Påtal om skype så satt jag och amanda med dom där tre mongosarna i skype igår kväll.. wågen vigge och anton, otroligt cp.
Imorgon drar jag till näda one more time , vi ska kika hockey och fotboll igen.. ska också träffa anton en stund.
Nu ska jag fortsätta softa.

PEACE


bara för att han är snygg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: