eelinthorsluund

HANS PLAN VAR ATT TA ÖVER VÄRLDEN+UTMANING 4

Kategori: stuffs

Skepp&Hoj landkrabbor.
Vaknade kanske kvart över nio av min mamma som väckte mig.
Nu ligger jag kvar i sängen och lyssnar på skön musik och ser att det snöar förfullt där ute!
+ att jag sitter och pratar lite med niclas på facebook.
Idag ska jag dra till stan och träffa amanda och kanske tobias eftersom han är så mobbad så får han vara med oss ;)
Senare på dagen kommer anton hem så då träffar jag honom.
Nu hade jag tänkt att göra utmaning fyra..
Dag 4-Vad är min stil.
Som jag har skrivit förut så är jag inte så tjejaktig av mig.
Eller alltså jo men , haha går inte att förklara.
Något jag verkligen inte gillar är klackskor.. och inte heller fin kläder osv.
Tex klänning, det har jag bara när det är något speciellt.
Jag älskar ju somsagt mjukisbyxor men det är inget jag har i skolan , har hänt
några gånger förut , men det känns så luffigt för en tjej att gå runt i mjukisar..
Det är ju galet skönt så ibland känner man ju sig bara så tvingad!
Men jag tycker att killkläder ofta är snyggare än tjejkläder.
Tex tjocktröjor & tshirts.
Jag gillar dock inte jeans som inte sitter åt , jag tycker jeansen ska vara tighta.
Sen gillar jag också den där ''emo/scene stilen'' tycker det är grymt coolt.
Orkar inte skriva något om den men kolla in dessa bilder..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: