eelinthorsluund

GÅR DU DIT , FÖLJER JAG EFTER

Kategori: standard

Lördag kväll.
Har precis varit snäll och hjälpt mamma att vika tvätt osv.
Var i stan idag , skulle kolla på innebandy match p97 men men.. vi kom dit för sent.
Tur var det att det var en annan innebandymatch som vi kunde se på.
Igår kväll satt jag och amanda ute och frös tillsammans med anton.. Blä det var lite hemskt men fett värt det!
Kollade också på titanic igår kväll .. fyfan vad fin film alltså, har sett den flera gånger men åh man tröttnar ju aldrig!
Grinar varje gång.
Menmen , imorgon ska jag antagligen åka in till stan med amanda och träffa min anton , hihi.
Nu ska jag lyssna på musik och chilla tungt ett tag och sedan gå ut och kika på tv.
Peace.
En satans gammal bild på mig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: