eelinthorsluund

ESCAPE THE FATE

Kategori: standard

Av någon anledning sitter jag och lyssnar på escape the fate.. tror jag börjar bli lite galen!
Fast dom är ju lite bra faktiskt..
Aja , jag har kommit hem från näda iallafall , vi hade en lyckad kväll tillsammans.
Imorgon ska jag försöka vakna lagomt tidigt så jag inte sover bort halva dagen.
Ska ta bussen in till stan för att kika in vero moda med näda eftersom det är rea och sedan vara hos henne hela kvällen  , again!hihi
Juste , jag frågade vad ni ville att jag skulle göra i bloggen.
Jag fick några exempel på vad ni vill att jag ska göra , videoblogga och lägga upp dagens outfit.
Att ha dagens outfit är så jobbigt , då måste man ta kort och fixa bilderna till datorn och hålla på , det blir jobbigt somsagt , så antagligen nej.
Att videoblogga är helt okej , men det är tråkigt att videoblogga själv , skulle vara roligare att videoblogga tillsammans med en kompis tillexempel.
Vi får se hur jag gör!
Nu ska jag avsluta detta inlägg med en bra låt och en bild.
Peace.






Kommentarer

  • HemligBeundrare säger:

    din blogg är helt underbar. fortsätt som du gör du kommer gå långt min kära! puss & kram din HemligaBeundrare

    2012-01-03 | 13:01:54

Kommentera inlägget här: