eelinthorsluund

DET HAR GÅTT FLERA VECKOR BABY

Kategori: standard

Lite skönt att komma hem tidigt från skolan!
Hade idrott sista lektionen , faktiskt rätt skönt , trots att vi gjorde någon väldigt skumt..
Vi skulle sitta på golvet med ögonbindlar och skjuta iväg en boll,haha.
Men iallafall , det var jobbigt att gå upp imorse , måndagar alltså usch skjut mig.
Skulle ju egentligen vara med amanda och träffa anton , eftersom jag inte träffade honom igår.
Men de slutade mycket senare än mig så jag tog bussen hem med krille , alex , oskar och hans tjej.
Vill ju påpeka att krille är galet störd. Men älskar honom ändå.
Blabla, ligger och lyssnar på högdunk musik och pratar lite med anton + att jag nyss käkat upp min choklad!
Nu ska jag kolla in massor av braiga bloggar och kika på snygga bilder på weheartit!
Kör en utmaning inlägget efter detta!
Peace.
smått förälskad i denna låt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: