eelinthorsluund

BA CHILLAR

Kategori: standard

Yo bro's.
Dagen har varit bra trots att jag höll på att missa bussen , det var kaos på morgonen men klarade av det.
Slutade 12:35 somsagt , träffade anton efter skolan , gick till ishallen och gjorde ingenting , pratade osv.
Aa det var lite roligt där också men ska inte ta upp något nu , orkar inte skriva allt.
Vi drog ner till thomashallen och där var hans mongo kompis david , blablabla sen träffade jag amanda och anton åkte hem.
Har precis kommit hem från stan och sitter och lyssnar på Ison & Fille och ska strax äta.
Jag är JÄTTE HUNGRIG! Ba så alla vet ;)
Blivit förskyld igen också , blö..
Imorgon är det tisdag och jag har ingen aning om vad jag ska göra , hittar alltid på något så vi får väll se!
Peace.
Två bra bilder och en otroligt bra låt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: