eelinthorsluund

ÄKTA KÄRLEK VARAR FÖR EVIGT

Kategori: standard

Godkväll haha sött ord.
Men skitsamma! Sitter och i soffan och kollar tv medans jag pratar skype med pontus.
Somsagt , fick ju skjuts till stan och fick kolla hockeyn och fotbollen! weey.
Det var nice det!
Jag träffade också mina efterlängtade vänner i thomashallen.. Ska antagligen hitta på något med madde och alma imorgon.
Orkar inte tänka på att det bara är några få dagar kvar på lovet.. det är hemskt! ååh hemskt.
ALLT blir tråkigt när skolan kommer ivägen igen. Gå upp jätte tidigt , vara i skolan , hem och plugga oh fuck.
Men.. själv taggar jag ju till sommarlovet haha. Lite roligt eftersom det fortfarande är vinter.
Kallt så man fryser häcken av sig.
Intressant inlägg och sen var det ju inte så.
Nu ska jag skriva till min baby och sen vara social mot pontus.
PEACE.
halvskum bild från i sommras!




Kommentarer


Kommentera inlägget här: