eelinthorsluund

i said it because i meant it

Kategori: standard

Sitter i sängen och lyssnar på as fet musik och tar det lungt!
Inte så ovanligt kanske..
Måste chilla extra mycket eftersom det är söndag och lovet tar slut nu.
Hela morgonen har jag fixat musik till mobilen , hade ett program som hette Deezer.. men det började kosta pengar efter nån månad eller så, as dåligt.. Men jag ska nog börja betala för Spotify premium nu,det är nog bäst så!
Har också märkt att jag är kär i Wiz Khalifa, inte så konstigt men att jag aldrig lagt märke till att han är bäst förut.
En låt jag är så förälskad i som det går :
Helt galet bra är den!
Mitt paket från Junkyard har ju kommit men kunde tyvärr inte hämta ut det då, men ska iväg till stan och försöka hämta det idag istället!
ÅÅH längtar efter mössan och speciellt mina hörlurar..
Jaja , nu ska jag och min bror laga mat!
Ha en bra söndag sötisar.
Bild i repris.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: