eelinthorsluund

honey

Kategori: standard

Ligger i min säng och lyssnar på musik & skrattar för mig själv.. så jävla kul liv sen var det inte så. Helt galet tråkig söndag! Menmen, söndag som söndag.
Ska vara hemma hela dagen & kvällen. Klockan är ungefär 15:00 nu och det ända jag gjort under denna dag är att sitta i sängen och skriva med honey , lyssna på musik , fixa mig utan någon anledning.Suck.
Har gjort om lite i bloggen , damn feels good.. tröttnade något hårt på det gamla!
Lär ju tröttna på denna också , typ när som helst men skitsamma.
Imorgon ska jag vara med älskling , men vet inte hur jag ska ta mig till stan, satan.
Får väll komma på något , annars får han komma hit!
Längre upp i inlägget skrev jag att jag satt och skrattade & här kommer anledningen till varför.
HAHA for life.
Sån humor!
Nu har jag faktiskt ingenting att göra så varför inte kolla på pippi långstrump! SÅ BRA.
Jappjapp , det ska jag göra.
Ha en bra fortsättning på dagen och kvällen osv!
Peace.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: