eelinthorsluund

19:50

Kategori: standard

Sitter i soffan , käkar lite gott & kollar på "i rymden finns inga känslor" dock har jag sett den ett antal gånger , men sitter och väntar på big brother premiären och vad gör man inte i väntan?
Har ju haft en as tråkig dag, tycker jag förtjänar lite gott och en skön tvkväll för mig själv.
Jag har tänkt så länge på att jag vill att mitt paket från junkyard ska komma nu! ÅÅÅH..
På tisdag byter jag också till telia så jag kan använda iPhonen min.
Känner att jag har bloggat som fan idag, kanske är bra vemvet.
Imorgon försöker jag somsagt att ta nig till stan och tror jag stannar hos anton under natten, får se.. ska nämligen kolla på fotboll hela dagen på tisdag , 09:00 till 17:00 så bäst att jag stannar i stan imorgon.
Ska fortsätta ha det bra nu.
Peace.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: