eelinthorsluund

Hoppsan

Kategori: standard

Hoppsan hoppsan och ännu en gång... Förlåt för usel uppdatering!
Ska ta och skärpa mig nu tror jag.
När bloggade jag senast? Någongång i veckan.. Men vad har ni missat, inte så mycket egentligen. I fredags drog jag till amela och pluggade sedan drog på bio med david oskar och lite fler, sedan sov hos amela. I lördagsmorgon åkte jag till stockholm för att fira min kusin som då fyllde ett, jätte gulligt var det. Käkade lite och så sedan åkte till täby och shoppade lite, fick med mig hem lite saker från hollister. Blev avsläppt i finninge påvägen hem och fixade mig lite hos natta sedan gick vi ner mot stan för att träffa marcus, victor och oscar. Drog hem till victor och kommade film hela natten och pratade osv osv.. Skulle gå hem men när vi kollade klockan var den så mycket så vi orkade ej, sen var det så mörkt och kallt så vi bestämde oss för att stanna hos boysen och mysa istället. Dygnade gjorde vi också vilket tar kål på mig nu i efterhand. Har precis druckit varm oboy och ligger nu i sängen och kikar solsidan. Ska faktiskt snart sova för är somsagt heeeeelt sliten.
Vi hörs!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Vem är den där Oscar? Och vad menade du med "pratade osv osv" gjorde ni något speciellt?

    Kan inte du göra ett inlägg om haaaaaan som är speciellt bara om han, typ vem han är och om du gillar han osv osv...

    2012-12-03 | 21:35:19

Kommentera inlägget här: