eelinthorsluund

Hemma

Kategori: standard

Har för typ 40 min sedan kommit hem från skolan, rätt skön dag faktiskt. Började med den lilla "sovmorgonen", tog bussen till stationen och satt mig inne med musik och väntade på ninna. Tog bussen till skolan och hade sedan so, dock blev det ingen lektion typ för mitt prov var klart så hade ingenting att göra. Hade lunch då, sug att det var äcklig mat bara så jag och ninna festade till det med choklad och colagodisar hihih.. Hade matte en stund sen gick i snön mot luciaträningen.. När vi kom tillbaka till skolan hade vi typ precis slutat så vi gick tillbaka mot stationen och jag åkte hem. Det är så mysigt att komma hem och lägga sig i sängen och tänka på att det snart är lov och ååh! Underbart.
Ska fixa disken nu sen kolla solsidan avsnitt jag missat!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: