eelinthorsluund

tjo

Kategori: standard

Tjo på er. Jag bjuder på en halvskum bild på Mig, Amanda och Ida. Mina tjejer ;) 
Sitter och kollar på Rackartygarna episode 10 nu, dock strular det med ljudet så det var inte lika kul som vanligt..
Har vart en riktigt seg dag idag.. inte gjort ett skit typ. Plockat&fixat + spelat cod. 
Mormor & Morfar var här på besök en snabbis också, favoriterna.
Menmen, har somsagt inte hänt mycket alls idag.. Sug på det.
Taggar väl måndagen imorgon, skolan först och slutar väl vid halv tre tror jag, ska vänta in amanda då sedan ska vi dra hem och hon ska hjälpa mig att färga mitt hår. Äntligen hihi.
Så det blir väl en helt okej dag imorgon hoppas jag! 
Ska försöka städa mitt rum lite nu, och kanske rensa lite kläder.. Behövs verkligen!!
Puss på er. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: