eelinthorsluund

summer2012

Kategori: standard

Godkväll på eeeeeeeeeeeeer! Ligger i sängen redan nu och lyssnar just nu på Afasi&Filthy-1990 nånting. Gammal men skön låt lixom ;) Min spotify lista fylls mer och mer med gammal musik nu för tiden. Konstigt nog gillar jag det! 20:00 idag satt jag bänkad vid tvn och kollade på Justin Bieber på svt 1. Han är FÖR snygg, borde inte vara tillåtet. Herregud. Kollade hela programmet, lite intervjuer och så fick man se när han uppträdde i Norge för ett tag sedan med sina nya Believe låtar. Jag taggar redan nu för dagen jag ska se honom, kommer vara den absolut bästa dagen i hela mitt jävla liv, kan knappt fatta att det är sant!! Kan inte tro det själv att jag ska se honom. Det är helt otroligt.Underbart.Bäst.
Iallafall.. Ska ligga här hela kvällen och lata mig såklart, känner på mig att jag kommer somna tidigt idag dock somnade jag flera gånger idag hos elias under dagen. Meeeeen sova är ju också underbart faktiskt.
Kollade in ett vblogg idag hos en tjej jag känner och började fundera på om jag skulle göra ett videoinlägg.. vet ju själv att det är roligare att se än att kolla folk som skriver en massor hela tiden. Dock kanske inte så kul att göra ett själv.. Så kanske tar med mig en polare och hittar på ett videoinlägg senare! Vad tycker ni? ;)
NU ska jag njuta av de sista timmarna av lördagen den 25 augusti 2012.
Kram på er!
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Emmaaaa säger:

    det skulle vara kul att se! jag tycker du ska börja med det iallafall!!! :)

    2012-08-25 | 23:14:04

Kommentera inlägget här: