eelinthorsluund

Skolan idag

Kategori: bilder

Yesyes. Orkade gå upp halv sju idag! Stolt.
Fixade mig lite snabbt och hade svårt med kläder så fick ta bara ett par jeans och en tjocktröja.. Tjocktröjan behövdes pga att det regnade imorse.
Åkte hem till elias och lämnade hans longboard + la mig i hans säng och myste i några minuter. Sedan kilade jag iväg mot tågstationen och mötte upp mina vänner krille, alex och oskar.
Mot skolan då maxo, amela och allihopa kom, otroligt skönt att träffa de igen! Verkligen. Allt kändes hyfsat okej tills jag fick se mitt nya schema.. Right, jag slutar halv fyra varje dag. Förjävligt. Henskt. Usch. Men men.. Vad ska man göra åt det? Var inte bara jag som tyckte det var dåligt, tror det var alla faktiskt haha..
Slutade mycket tidigare idag än förväntat, tur att det börja spöregna så vi slapp vara ute och göra något med åttorna. Tog bussen hem och ska ta mig lite teé eller något nu. Kolla på någon film och kanske somna till lite ett tag, skulle inte vara helt fel!
Vi hörs senare.
Todays look

Kommentarer

  • Elsa säger:

    Du har jätte vackert hår. Och fin blogg!
    Har du färgat ditt hår den färgen? :)

    2012-08-23 | 13:52:47

Kommentera inlägget här: