eelinthorsluund

Q/A / vanlig uppdatering

Kategori: Q/A

''Hej, jättefin blogg!!! Vilken årskurs börjar du i nu efter sommarlovet? Kramkram.''
Svar:Hej och tack så jättemycket! Jag börjar nu i årskurs nio. :)
 
''Elias och du är väl tillsammans? Isåfall, hur länge har ni vart tillsammans? :D '' 
Svar: Ja jag och elias är tillsammans.. Haha och vi har vart tillsammans i tre månader den 1.
 
Godmorgon på er! Jag gick upp vid halv ett idag. Har drömt om justin bieber seriöst hela natten..
Rätt jobbigt att sen vakna och veta att allt bara var en dröm, menmen.
Ska vara hemma ungefär hela dagen idag tror jag, ska nog bara följa med pappa och min bror och handla + kolla efter ett spel. Ikväll drar jag till elias och sover där. Så idag blir det mest en slapp dag! 
Jag slänger in ett inlägg senare. Puss.
Oldie bild då jag hade långt hår :'( buhu..
 
 

Kommentarer

  • Emma | Fotograf i Sundsvall säger:

    är den? Oj! Tack! Ska kika på den! Tack så mycket!:)

    2012-08-18 | 22:08:29
    Bloggadress: http://emmaeriica.webblogg.se

Kommentera inlägget här: