eelinthorsluund

nananana

Kategori: standard

Tjenatjena.
Springer runt i mitt rum och sjunger medans jag lyssnar på massor musik och tjillaaaaaaaaaar.
Jag sov hur skönt som helst i natt!! As nice.
Imorse har jag tänkt på så himla mycket, hur mycket som helst.
För det första är jag cp glad för att det är tio dagar kvar tills det är Norlie & KKV på grönan som jag självklart ska se!! Helt klart. Är så himla taggad, kommer bli bäst.
Och för det andra är det att skolan snart börjar och jag börjar i nian och mycket kommer förändras och allt,saknar mina vänner från skolan.
Jag orkar inte skriva mer om det men jag är på ett bra humör idag.
Har precis fixat mig och ska om ett tag kila ut till bussen och sedan träffa näda.
JUSTE, på torsdag nästa vecka ska jag kolla innebandy match, det var huuuuuuuuuuuuuuuuuuur länge sedan som helst.. så det blir fettfettfettfettfettbra!
Blablabla...
Bilderna är tagna nu idag, som elias skrev i inlägget innan att vi har ''pysslat'' vi satt oss och prövade sätta fast pärlor på hörlurarna, så vi satt oss och pysslade med det ett bra tag, är bara halvklar än så länge, får se om jag fortsätter ikväll.
Ha en bra dag, för det ska jag ha!
 
 

Kommentarer

  • zoida.blogg.se säger:

    fin blogg :)

    Svar: tack så hemskt mycket! detsamma. ska vi länka varandra ? (;
    eelinthorsluund.blogg.se

    2012-08-10 | 20:33:29
    Bloggadress: http://zoida.blogg.se/

Kommentera inlägget här: