eelinthorsluund

jag känner kärlek i luften trots allt knas vi har sett genom åren

Kategori: standard

T
Tjooooooooooooooobre. oldie.
Har precis duschat och bäddat ner mig i sängen men skön hög musik i hörlurarna.
Gammal härlig musik som väcker minnen.
Vaknade upp hos nathalie idag, gick ner och käkade lite sedan spelade cod med hennes bror och hans kompis.
Sen började fixa oss sedan drog jag till näda, vi lagade lite mat och sedan började vårat pmshumör påverka oss båda alltså.. Småbråkade med hennes bror haha, dock mer på skämt. Sen fick vi våra utbrott på varandra men det gick över! Drog till stan sen och köpte choklad och taggade till thomashallen då vi kollade på innebandy vilket var AS LÄNGE SEDAN. Det var så härligt att sitta där i thomashallen och kolla på innebandy igen, den känslan alltså. WOW.
Imorgon ska jag dra till elias vid halv tio, så ska lägga mig rätt tidigt idag tror jag.
Vill se Ras Cricket imorgon dock, får se hur det blir med det..!
Peace.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: