eelinthorsluund

drömmer mig bort

Kategori: sånt jag bara vill få ut

Först av allt så vill jag gå ut skolan med hyfsade bra betyg så jag kan få det jobb jag vill och kunna skaffa mig en bra lägenhet.
Den lägenheten ska vara som gjord för mig, ska självklart göra om den så det passar mig med färger och allt.
♥  Vill också få mitt drömjobb som är att jobba på någon fet klädaffär tex: junkyard,hollywood, oneoff osv osv.
Där dom har mycket streetkläder/snowboard saker och sånt därnt fränt! Blivit förälskad i sånt vilket är jobbigt..
Hörlurar, har såklart blivit förälskad i det också. SÅ TYPISKT MIG.
Jag känner att jag vill ha alla sorters hörlurar som finns, gash hur orkar jag.
Kollat på massor hörlurar idag och vill bara beställa beställa beställa och beställa.
Självklart har jag inte pengar på mitt kort så får väl vänta ett tag till.
JAG VILL HA HÖRLURAR again.

♥ Jag vill lära mig att skejta, vilket låter helt fel för mig.
Men verkar så grymt att kunna det och ha det som en hobby på fritiden osv.. Skulle vara galet chill!
Har rätt dålig balans när det gäller sånt därnt, har prövat att åka förut och klarar ju knappt av att åka nån meter.
Men det är något jag vill lära mig.

♥ En till sak som är helt galen är att jag vill lära mig rappa.
Kunna hiphop&rappa sånt där.
Har ju alltid lyssnat på sån musik och försökt sjunga med men det går ju inte haha , det går så snabbt och det är många ord man ska hinna med osv.
Det finns sommarkollo som man kan gå med i , där man lär sig rappa/sjunga i olika stilar och är rätt sugen på det men tror inte det blir så.. Får se om jag lockar med mig någon isåfall, nathalie är sugen på det så kanske kanske.
Har små kollat på priser och sånt och det skulle verkligen inte sitta fel!
Små taggad redan nu trots att jag inte vet vad som kommer hända haha..

♥ Jag vill att sommarlovet ska komma igång NU och speciellt sommaren.
Så härligt med värme och kunna bada och allt.
Sena utekvällar med kompisar och bara chilla fett..
Skulle vara helt galet skönt om det kom igång så man kan börja använda sommar kläder och såna saker.
LÄNGTAR.

♥ Jag vill också pierca mig, i naveln.
OCH i tungan men vågar inte + får inte hehe..
Men skulle bli smått glad om det nångång hände!

♥ Jag vill också att ingenting ska hända mina älskade vänner och pojkvän.
Och inte någon i min släkt eller familj.
Att ingen ska råka illa ut för någonting.
Jag vill ALDRIG förlora någon i min familj/släkt/vänner eller min pojkvän.
Visst att man kanske inte kan vara med varandra hela livet men det är något jag önskar just nu.
Jag älskar er.







Kommentarer


Kommentera inlägget här: