eelinthorsluund

Knäppa tisdag

Kategori: standard

Sitter på ett hemligt ställe just nu och väntar förfullt..
Medans så slänger jag ju in ett inlägg.
Skolan idag och det var ganska skönt, jobbade mycket med teknikåttan, tävlingen vi ska till på torsdag.
Blandade ihop lite med dagarna i föres inlägget.. Imorgon är det arbetsdag och fick inte försvarsmakten utan jag fick lotteriinspektionen, ganska skönt att vara i Strängnäs då och inte i Enköping som försvarsmakten var.
Är där i bara två timmar sen kilar jag och äter pizza med min vän eller flera..
Börjar skolan halv ett efter det.
Slutar fyra men skönt att inte ha så mycket lektioner ändå!
Lär sitta här i väntan ett bra tag till så ska nog spela lite på luren.
Synd bara att batteriet tar slut snart..
Hörs kanske senare, får se om jag orkar blogga då. Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: