eelinthorsluund

Solsidan

Kategori: standard

Vaknade vid tio och kollade igenom instagram och somnade om igen.. Men vaknade efter kanske tio minuter igen.
Ligger och kollar på avsnitt av solsidan nu , gaaaash vad sköna dom är! Härligt.
Började också kolla på någon skräckfilm men stängde av den direkt , haha.
Har precis fixat mig och så , ska egentligen bara vara hemma idag men kul att fixa sig ändå.
Skulle egentligen till Madde men neeeeej så blev det inte..
Måndag imorgon och jag ska ju till skolan , skönt att sluta tidigt! Så säger jag varje gång det är måndag men.. så sant!
Älskling kommer ju hem på måndag morgon eller ja typ kl fem så , efter skolan ska jag träffa honom och det ska bli toppen för saknat honom galet mycket!
Blir en slapp dag idag vilket är soft. Vilar upp mig till imorgon också.
Uppdaterar senare.
Pusshej.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: