eelinthorsluund

I have the world's best friend

Kategori: standard

Ligger i soffan och kollar big brother just nu, fett söta som blir jätteskrämda.. Skräcktema.
Iallafall har dagen varit jätte skön.. Skolan sen träffade jag Amanda och vi käkade lite och så, gjorde bort oss som vanligt.. Haha!
Sen drog vi mot ip och skulle kolla caspers match men det började spöregna såklart.. träffade anton där ett tag också, behövdes!
Sen neråt mot stan igen och träffa elias medans amanda träffade sin "boy" sen blev det lite konstigt så vi hamnade med massor av killar helt plötsligt sen så drog vi ner mot Coop och träffade filip och oscar sen blev det kaos när vi kom till amandas moster men inget jag ska prata om.
En skön dag iallafall!
Vill säga att det är ett år sedan amanda och jag lärde känns varandra.. helt galet vad fort tiden går, vi har hunnit med så mycket på bara ett år!
jag vet att du läser detta Amanda så, jag älskar dig min ängel! du är bäst.
Nu ska jag fortsätta kolla på tv.
Puss&hej.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: