eelinthorsluund

förlåt

Kategori: standard

..för dålig uppdatering.
nathalie har ''bott'' hos mig de senaste dagarna.
har hängt på stan med kompisar, bland annat träffat min vän amanda vilket var ett tag sedan.
idag efter skolan drog jag och nathalie till bussen som gick över till amandas skola så hon hoppade på, sen åkte till stan... käkade lite kebabtallrik på mälarens. gick till affärer osv , träffade erik och sedan kom adde som skulle handla med sin pappa så hälsade lite snabbt på honom också, träffade också elias idag vilket var gaaaalet längesen, sa typ bara hej och pratade lite..
har inte träffat mitt hjärta på ett tag,vi båda har haft fullt upp osv.
känner på mig att denna helg kommer bli ganska tråkig, men hoppas allt vänder och allt blir bra till slut.
nu ska jag städa på mitt rum för det ser ut som ett helvete!
uppdaterar senare bloggläsare.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: