eelinthorsluund

det var folk ingen såg

Kategori: standard

jag orkade inte ha bloggen som jag hade den så har nu bytt och skit igen..
dagen har varit underbar , nästan iallafall.
åkte ju till stan , käkade med amanda sen träffade tobias och felix.
sen sprang jag iväg och träffa elias en liten stund.
sen hem till tobias och kolla på film , drog sen till mälarens och käkade pizza med dom , standard.
träffade elias en stund efter det också,sen åkte bussen hem med amanda.
ligger i sängen nu och har nyss pratat lite skype med anders&samuel, nu ligger jag och lyssnar på medina, kungar.
dagen blev lyckad och nu ska jag snart sova.
godnatt kära bloggläsare!
glad över att statistiken blir högre för varje dag!


en bild på mig och min bästavän.
jag älskar dig så sjukt mycket min vän.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: