eelinthorsluund

ba kör

Kategori: standard

Har gjort om bloggen lite smått som ni kanske ser!
Är kanske inte riktigt klar men får duga sålänge, kanske ändrar sen får se!
Sitter nu och kollar på kläder, lyssnar på musik & pratar med Anders på facebook..
Är sjukt sugen på ett superman tjocktröja och en maskinen tjocktröja, vet dock inte hur mycket pengar jag har på mitt kort så får väl se om jag beställer något eller inte.
Sov ju som sagt hos Emma vilket var härligt , kikade olika filmer och sånt vi brukar göra..
Imorgon ska jag antagligen träffa Madeleine , hoppas på det iallafall!
Har inte så mycket mer att skriva tror jag..
Jo juste ja!
Ska nog färga håret lite senare , köpt hårfärg och grejer så får väl se om någon orkar hjälpa mig med det!
Det var nog allt för idag..
En sak till, hittat min favorit sida på internet och det är helt klart shirtstore.se!
Finns sjukt mycket grymma tröjor och saker där, kanske beställer något där istället hihi..
Ha en bra lördagkväll sötnosar.
Grymt bra låt hehe..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: