eelinthorsluund

1april

Kategori: standard

dagen går mot sitt slut och jag har haft det mycket bra!
fått ett antal skal till min lur, min efterlängtade superman tröja, pengar , presentkort , smink och sånt.. och faktiskt en bok som verkar bra.. ska börja läsa den ikväll faktiskt hihi.
är så glad för att jag nu också fått spotify premium, kunde behövas!
så nu ligger jag i min säng och kollar runt på youtube med min bror, och lyssnar på musik!
toppen.
ska gå ut och kolla på tv snart.
iallafall har dagen varit bra!
för er som inte vet hur mycket jag fyllt så var det 15.
haha..
imorgon är det måndag som faktiskt är skönt! skulle träffa hjärtat men han har gått och blivit sjuk.. ont i halsen precis som jag också hade, smittade honom kanske ingen aning. men det är synd iallafall.
så får hitta på något annat!
ni får ha en bra fortsättning på denna söndag, puss&hej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: