eelinthorsluund

lyckad dag!

Kategori: standard

en toppen dag känns det som, ingen aning om varför .
har varit på bra humör hela dagen idag , skrattat och mått bra osv.
vi hade biologi provet idag , det kändes bra faktiskt!
kvällen går åt till att plugga på hemkundskapsprovet inom tvättlära som vi har imorgon.
*suck* det är sjukt mycket prov/inlämningar osv , riktigt jobbigt..
efter skolan stannade jag kvar ett litet tag med simon och krille, vi gjorde inget jätte speciellt bara det vanliga, allmänt knasiga. ska inte gå in på detaljer men jag kan säga att det slutade med att vi alla tre låg på golvet , haha.
imorgon slutar jag sent och ska efter skolan kolla på hockey med amanda den underbara tjejen!

kanske slänger in ett inlägg imorgon också , det beror på när jag kommer hem.


randombild på mig och alma förra vintern , saknar dig gullunge!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: