eelinthorsluund

TVÅ + dagen.

Kategori: standard

Hej sötnosar!
Har nyss kommit hem från skolan och har redan hoppat in i min onepiece,soft!
Seg dag , tråkigt att både krille och maxo är sjuka! :( saknar er!
Har nu äntligen förstått att det inte är långt alls kvar tills jullovet, och jag längtar så mycket!
Ska bli riktigt skönt!
Finns inte mycket mera att säga nu.

Dag 2-En person jag vill träffa just nu.

Det finns många jag har lust att träffa nu, men jag tänkte faktiskt köra på två människor jag vill träffa.
Vi börjar med david.
Min barndomsvän från Falun , saknar honom jätte mycket! Har tyvärr ingen bild på honom,men jag lägger in en länk här nedanför som ni kan klicka på , den är lite halvskum men det är iallafall david! Eller det är andra folk också , men ni kommer nog märka vem David är.. Han är lite speciell , men jag älskar honom ändå!

http://www.freeride.se/video/17268/


Sen har vi då Filippa.
Åh, jag saknar henne så mycket!
Också en tjej i Falun , underbar.
Som tur ses vi snart igen.puss









dagens låt:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: