eelinthorsluund

OCH SÅ ÄR JAG TILLBAKA IGEN

Kategori: standard

NEMEN TJA PÅ ER!
Nu är jag tillbaka igen!
Julen har varit as härlig , sälen också! Helt underbart med andra ord.
Det var rätt mycket snö i fjällen , men as mycket is i backarna , men det gjorde ingenting! haha.
Det var rätt kallt också , men det gjorde inte heller någonting.
Kul att man kommer hem och det inte är någon snö alls , suck. Men tror det kommer lite senare igen faktiskt.
Kom hem för kanske en/två timmar sedan , nu har jag kopplat in mina nya högtalare och springer runt i rummet och plockar med mina kläder.
Jag bara längtar tills Amanda kommer hem igen så jag får träffa henne , saknar henne massor..
Menmen nu ska jag fortsätta att fixa med mina kläder och skit.
Ni får ha en bra fortsättning på dagen.
Peace.







SKÖNASTE LÅTEN JUST NU!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: