eelinthorsluund

landkrabba

Kategori: standard

Godmorgon bloggen!
Rubriken har ingenting med inlägget och göra , jag gillar bara ordet ''Landkrabba''
När jag vaknade idag fick jag sån himla lust och kolla på kläder/sånt jag önskar mig i julklapp.
Jag hittade en massor av kläder som jag är så himlasugen på så det är sjukt!

http://www.junkyard.se/Store.aspx

Denna sida är sjuktbra!
Kläderna ni kommer få bild är bara ifrån junkyard.


Menmen, idag ska jag till Madeleine, vi hade tänkt och kolla på handbollsmatch och hockeymatch.
Jag är i ishallen nästan jämt?haha.
Så mamma skjutsar iväg mig till Madde snart så är jag väl där ett tag, det blir toppen!
Men ni måste jag börja fixa mig så jag är klar snart!

Här har ni bilden på alla feta saker ;)







dagens låt:





Kommentarer


Kommentera inlägget här: