eelinthorsluund

KÖPA HEZT?

Kategori: standard

Tjololololololol.
Sitter i Amandas rum & lyssnar på MANGE BJUDER! grym låt! ;)
Nej nu blev det Labyrint och Amandas lillesyster Ida sitter och klagar på våran musik, suck.
Labyrint är bra ?!
Men iallafall , drog mig till skolan idag och tyckte det var rätt val att göra det också, pysseldagen var helt okej faktiskt!
Hade något med betong på morgonen , det var riktigt tråkigt asså , men hade roliga kamrater med mig! Anton,Krille,Simon och Emil.. Dom gjorde det lite roligare!
Sen hade vi lunch , det var tacobuffe hihi as gott!
Efter lunchen hade vi pyssel med julkort , det var lite roligare haha.. där gjorde Filip poikela det lite roligare också!
Träffade Amanda efter skolan och drog runt på stan som vanligt.. gjorde inte ett skit , sen åkte vi hem till mig och hämtade min dator och mina mjukisar som jag glömde=kaos.
Sen åkte vi hem till Amanda och nu sitter vi här i hennes rum och dunkar musik och tar det allmänt chill!
MORGONDAGEN.
Vi lär gå upp rätt tidigt, vi ska kolla på hockeymatch kl ett typ , sen till thomashallen och kolla på albins truppgympavisning och sedan tillbaka till ishallen och kolla på p96matchen. SOFT.
Så vi har fullt upp hela dagen!

Kanske uppdaterar ikväll , vi hörs peace!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: