eelinthorsluund

GOODBYE 2011

Kategori: standard

Ville bara skriva lite om detta år.
Det här året har varit både bra & dåligt.
Det finns minnen från detta år som kommer sitta kvar i allframtid tror jag, helt underbara stunder och hemska stunder också.
Jag har varit glad och ledsen , mått dåligt och mått bra.
Har lärt känna massor av nya människor , har också tappat människor.
Året har varit grymt bra trots det jobbiga stunderna , jag får leva med att det finns jobbiga och hemska stunder , det är något alla är med om.
Det finns massor av minnen jag vill skriva upp här men det går inte att skriva , det blir så jävla mycket.
Det är ju över tusen av underbara minnen alltså..
Tack till alla fina människor som är heeeeeeeeelt galet bra!
Tack till familj och släkt för att ni är bäst.
Tack till alla som funnits här!
Jag älskar er.
Jag hade tänkt att lägga upp lite bilder också.
Är nöjd med detta år!
Hejdå 2011 - Hej 2012





















Har massor av andra bilder men jag orkar inte lägga upp flera.

NU ska jag njuta av dom minutrarna kvar på detta år.
Peace.








Kommentarer


Kommentera inlägget här: