eelinthorsluund

FREDAG!

Kategori: standard

Åh rubriken är ju underbar ! FREDAG YES!
Skolan har gått bra idag , hade matteprov och det kändes ovanligt bra faktiskt !
Hoppas jag får iallafall ett E på det.
Sista lektionen blev inställd , så vi fogdöbarn åkte ett bussen , as skönt!
Så slutade vid halv ett kanske , egentligen slutade vi kl 20 över 1.
Idag ska jag åka upp till Falun , ska bli kul och riktigt skönt, älskar att vara där.
OCH självklart äter vi på donken , såååå gott :D
Men skolan var lyckad idag iallafall och hoppas resten av fredagen&helgen blir toppen!
Eftersom att det regn/snöade i morse körde jag på uppsatt hår.
Jag är snäll så ni får bild.



Två bilder tillåmed .

Dag 3 – Min favorit årstid och varför.

Sommar är min favorit årstid.
Varför?
Jo för att sommaren är så härlig , det är varmt och skönt nästan hela tiden.
Man kan bada och gå i lätta kläder, inte tjocka jackor , massor av tröjor osv, utan man kan gå med shorts och linne å det är ju skönt!
Det blir ju automatiskt att man umgås mera med sina vänner och det blir sena kvällar och massor av skoj.
ÄLSKAR sommarn , helt klart!
Men samtidigt gillar jag vintern sjukt mycket också , snön och allt, åka skidor är ju as kul! Finns massor av saker hos vintern också.
Men gillar sommarn bättre.



Nu ska jag fortsätta lyssna på Justin Bieber medans jag packar till Falun.
Påtal om Justin Bieber.. Har blivit förälskad på nytt , har ju alltid gillat honom .
Vissa perioder har man varit galen i honom och andra bara tyckt om honom.
Nu är jag i den perioden där jag är galen i honom!




Puss på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: