eelinthorsluund

DAGENS SNYGGINGAR

Kategori: DAGENS

Näda.
Du är helt underbar!
Du är världens finaste vän och jag älskar dig så något otroligt.
Ingen näda , ingen elin.
Bästavän<3



Muki
Du är en fin vän , as skön också!
Du är grymt snygg.
Du är någon jag vill skaffa flera minnen med.




Oscar
Känner dig inte alls bra, men du är snäll och riktigt snygg!




Bim
Du är så grymt fin! och blond.
Har känt dig ett tag , vi delar många minnen också.
+ att din mamma har vart fröken till mig förut och massor.
Du betyder massor.




Samuel
Åh vad jag saknar dig!
Det var as länge sedan vi sågs..
Vi har mycket minnen tillsammans och du är en sån jävla fin vän.
Du är underbar gubben!




Emma
Du går inte att förklara med ord, du har vart min bästavän sen i tvåan.
Du är underbar.
Våra minnen är oslagbara , helt klart.
Jag älskar dig såhär mycket..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: