eelinthorsluund

DAG 8

Kategori: standard

Godmorgon på er!
Vaknade för kanske en timma sedan , eller jag vaknade först vid sex och sen kände jag att jag hade så sjukt ont i halsen, så jag stannade hemma idag & fortsatte sova.
Sen kollade jag på en svt serie , såg det på facebook att folk hade delat en länk.
Mardrömmen heter den & den var verkligen hemsk.
Klicka på länken ifall ni vill komma till videon.

http://svt.se/ug/hela_program/20111103003402/mardrommen

Nu har jag gått över till att kolla på julkalendern , jag har missat massor av avsnitt så jag måste titta igen alla!
Årets julkalender är ju riktigt bra fan , den kommer två av alla jag sett.. den bästa var ju faktiskt Diselråttor och Sjömansmöss!
Men nu ska jag fortsätta kolla på julkalendern och sedan ta mig något att äta, men innan det..
Dag 8 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade.
Jag blir så himla lätt iriteerad..
Jag kan bli grymt sur alltså & iriteerad.
Det kanske är lite dåligt , så jag önskar att jag inte hade den vanan.


peace.





mysiga bilder från weheartit

Kommentarer


Kommentera inlägget här: