eelinthorsluund

DAG 7

Kategori: standard

Suck, har jätte ont i halsen & jag tror jag börjar bli sjuk.. Har varit så sjukt trött idag alltså , helt sjukt.
Har längtat efter att lägga mig i sängen med datorn hela dagen, så nu ligger jag i sängen & fryser, ska duscha strax.
Dagen har varit låååååååååång & jobbig men har klarat av dagen fin fint ändå. & sen så saknar ju min näda så jävla mycket helt sjukt! ÄLSKAR DIG NÄDA , vet att du läser detta ;)
Menmen, imorgon är det ju torsdag & jag ska inte ha en vanlig skoldag utan vi har någon idrottsdag , har tennis / cirkus , haha. Efter den dagen ska jag vara med Amanda och kanske träffa en annan , vi får se hur det blir!
Just nu på spotify : ulrik munther-boys dont cry , lyssnade på han hela tiden i sommras! HAN ÄR SÅ SNYGG?!?!?!


mums.


Dag 7 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.

SHOPPA SOM BARA DEN!
resa till ett annat land , ett varmt land!
köpa en iphone4s
nej men helt ärligt , skulle köpa allt jag ville ha typ ,haha..

NU ska jag chilla lite till sen ta en dusch som sagt sen chilla ännu mer.
peace



Kommentarer


Kommentera inlägget här: