eelinthorsluund

DAG 6

Kategori: standard




Hej jag är jätte trött hejdå.
Nej men är verkligen jätte trött.. jag vill inte gå och lägga mig ,nejnej.
Vart med amanda mitt hjärta idag , det var jätte länge sedan.. idag var vi ovanligt glada och störda?
haha vi ska inte tala om hur vi höll på , säger bara helt crazy!
När jag kom hem så skickade jag in min so-inlämning och tog mig en glass.
Nu sitter jag och lyssnar på musik och pratar med näda älskling på facebook, saknar henne så otroligt!

Dag 6 – Typ av killar jag faller för.

Oj vad svårt.. haha
Men det är väl olika , dom ska vara snälla och ha humor , annars är det lite tråkigt, eftersom jag har en så otroligt bra humor så.. haha
Dom måste inte se världbäst ut, men ha lite stil iallafall..
söta&gulliga osv.
Vet inte vad jag mer ska skriva?
Bra killar helt enkelt!


Dagens låt :

Kommentarer


Kommentera inlägget här: