eelinthorsluund

DAG 11

Kategori: standard

Gick upp tidigt idag , det har varit en hemsk natt , har inte kunnat sova något alls typ , haft ont i mina öron. blä!
Jag väntade verkligen tills det skulle bli morgon för att jag inte ville i ligga i sängen och typ försöka sova fast det inte gick , sen när jag somnat skulle jag ändå gå upp , onödigt.
Följde med till min brors skola och kollade på deras avslutning.
Ska ju till min egen avslutning sen , ska bli lite kul att få se sina betyg , men jag ser så mycket fram emot detta lov!
Idag kanske jag ska sova med amanda , vi får se hur det blir , hursomhelst ska jag iallafall träffa anton och såklart vara med amanda!
Har ingen aning om vad jag och amanda ska hitta på , men vi kommer alltid på något!

Dag 11 – Någonting jag oroar mig för.
Mina betyg.
Hur det kommer gå i skolan för mig .
& en annan sak som jag inte hade tänkt att ta upp här..



 

    en låt jag lyssnat på i flera år och låten betyder grymt mycket






Kommentarer


Kommentera inlägget här: