eelinthorsluund

BACK

Kategori: standard

Tillbax till vardagslivet..Typ iallafall.
Helgen har varit toppen , det var mycket snö i falun , det var as nice !
Lördagskvällen var ju också nice, träffade Filippa nån timma & senare gick ut med David och lekte i snön , haha..
Det kändes för jävla bra att träffa honom igen alltså.
Som sagt , toppen helg..
Nu har jag precis kommit hem efter en seg bilresa , men det gick ju bra , tittade på filmen '' a cinderella story'' medans, den gick på tv för nån vecka sedan och hann inte se klart den så tittade igenom hela filmen nu.
Imorgon är det måndag och det ska faktiskt bli skönt , inte själva skolan utan att det är den sista måndagen innan allt roliga börjar, vi har bara två riktiga skoldagar denna vecka , åååååååh vad soft!

Menmen , jag tyckte det var lite tråkigt att jag inte hade någon bild på David förut , så jag har några bilder nu.
Dock är bilderna halv skumma , david och jag är som vi är + vi tog kort i en lampa ,haha.




Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.

Åh det blev svårt..
Mina mål är väll att jag ska försöka få godkänt i alla ämnen i skolan till sommarn.
Mina drömmar , träffa justin bieber/lil wayne / 50 cent. hoho
Mina önskningar , att jag och amanda reser utomlands tillsammans , amazing! inte helt omöjligt heller ;)
Önskar också att min pappa flyttar till Strängnäs..
Finns massor av saker jag önskar mig.
JUSTE , någon av dessa önskar jag mig också!

 



nu ska jag fortsätta packa upp mina saker från falun och städa undan på mitt rum,peace sötnosar.




Kommentarer


Kommentera inlägget här: